Доставка товарів здійснюється логістичною компанією «Нова пошта».
Вартість доставки — безкоштовна при замовленні від 3000 грн. Якщо сума замовлення менше 3000 грн, доставку оплачує одержувач згідно з тарифами компанії-перевізника. Вартість доставки визначається перевізником залежно від габаритів, ваги та місця призначення.
Термін доставки — від 1 до 3 днів, залежно від віддаленості населеного пункту.
Під час отримання товару службою «Нова пошта» обов’язково перевіряйте комплектацію замовлення та його зовнішній вигляд. У разі пошкодження товару або неповної комплектації необхідно скласти відповідний акт (претензію) безпосередньо у відділенні, відмовитися від отримання та оплати товару. Обов’язково повідомте нас про ситуацію за тел.: (044) 466-08-90.
Отримати у відділенні
1. Після доставки відправлення у відділення, Одержувачу надійде SMS-повідомлення з інформацією про це.
2. Необхідно підготувати оригінали документів, які дають право отримати відправлення, а також номер експрес-накладної (ЕН).
3. Якщо Одержувач оплачує відправлення, то необхідно внести гроші за послуги у відділенні «Нова пошта».
4. Одержувач має право оглянути вантаж, дотримуючись Правил огляду відправлень.
Одержувач має право на перезважування відправлення. Більш детально тут.
5. Для підтвердження отримання необхідно забрати свою копію ЕН разом із доставленим відправленням.
Отримати за адресою
1. Кур'єр телефонує до Одержувача за 30-60 хвилин до прибуття за адресою, вказаною в експрес-накладній.
2. Доставка за адресою здійснюється до 21:00 у будні дні та у вихідні дні за спеціальним графіком. Графік роботи адресної доставки тут.
3. При умові, якщо оголошена вартість від 15000 грн або замовлена послуга «Особисто в руки», Одержувачу необхідно надати паспорт.
4. Одержувач може сплатити вартість послуг доставки та післяплати такими способами:
Онлайн:
- у мобільному додатку Нова пошта;
- на сайті Нова пошта у розділі «Відстежити»
- у бізнес-кабінеті
Оплатити кур’єру:
- готівкою;
- карткою;
- Google Pay або Apple Pay.
Загальна вартість до сплати - не більше 75 000 грн.
5. Одержувач має право оглянути відправлення. З правилами огляду відправлення можна ознайомитись тут.
6. Кур'єр надає примірник експрес-накладної Одержувачу для підтвердження надання послуги.
Методи оплати замовлень на сайті
- Онлайн-оплата карткою на сайті через платіжний сервіс WayForPay.
- Покупка частинами від "Monobank"
- Оплата за реквізитами (після узгодження замовлення з менеджером вам буде надіслано повідомлення з реквізитами).
- Післяплата (оплата логістичній компанії). У разі відмови від товару, одержувач оплачує вартість доставки Нової Пошти. Якщо причиною відмови від товару є брак або невідповідність заявленим характеристикам на сайті вартість доставки сплачує магазин. (Післяплата зобов'язує вас оплачувати комісію NovaPay у розмірі 2% від суми + 20 грн.)
- Безготівковий розрахунок. Оплата згідно підготовленого рахунку-фактури. Для юридичних осіб надається повний пакет документів
Повернення коштів
Відповідно до закону, при поверненні товару належної якості розрахунки зі споживачем здійснюються виходячи із вартості товару на момент покупки. Якщо причина повернення товару ініційована покупцем з власних міркувань, тобто товар не мав браку чи інших дефектів, банківська комісія та вартість транспортування з повернення утримується з покупця.
Кошти повертаються покупцю не пізніше, ніж через 7 днів з моменту отримання та огляду товару.
Повернення коштів здійснюється у спосіб, яким здійснювалася оплата — банківським переказом або на зазначені покупцем реквізити або готівкою при готівковому розрахунку.